Ensam hemma

Hejsan,
 
Jag sitter ensam hemma med en filt runt mig och en kopp té i handen. Missy ligger bredvid mig och sover medan jag ser på Ghost Whisperer. Jag hatar skräckfilmer ( vissa ) och älskar Ghost Whisperer! Det är 15-årsgräns men det är ändå sådär lagom läskigt. Jag har sett några avsnitt av alla säsonger men nu har jag börjar kolla om hela serien, och så kollar jag på varenda avsnitt, för det finns vissa som jag har missat. Nu ska jag fortsätta se innan pappa och de små barnen kommer hem! Ha det så bra. ♥
 
 
 
 


Kommentarer
Amanda

Ny header!! :) Fin :) Ghost Whispers är jättebra, även om det var länge sedan jag såg på det, hehe :P

Puss o kram :) :)

Svar: Japp, det är det! :) Egentligen vet ingen i min klass vad det är det är typ bara du jag och mamma som jag vet har sett det, haha :P
Hannah

2013-02-08 @ 15:31:29
URL: http://Willesminnne.blogg.se
Amanda

Ny header!! :) Fin :) Ghost Whispers är jättebra, även om det var länge sedan jag såg på det, hehe :P

Puss o kram :) :)

Svar: Tack för att du tyckte headern var fin! :) :D ^^ :P ♥ <3
Hannah

2013-02-08 @ 15:32:08
URL: http://Willesminnne.blogg.se
Amanda

Nu stavade jag fel sorry, menade ghost whisperer :P Haha
Kram :)

Svar: Haha, gör inget :D ^^
Hannah

2013-02-08 @ 15:32:46
URL: http://Willesminnne.blogg.se
ina

handen med blod på var äcklig tyckte jag

Svar: Hahha, jaa, det kan man säga.. :P
Hannah

2013-02-08 @ 16:39:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0