Glad alla ♥-ans dag

Hejsan!
 
Skolan började med att alla tjejer sprang runt med kärleksbrev och choklad som dom skulle ge till några killar. Själv hann jag inte köpa något igår jag tänkte ge det till killen jag är kär i. Själv fick jag 3 presenter. Choklad, brev och en till choklad. Sedan har vi gjort alla hjärtansdag kort och lite sånt. Vi har haft en ganska rolig dag faktiskt. Den blev faktiskt rolig efter matten. Mamma har gjort chokladkaka och Ina var med och pyntade den lite och sånt där. Men nu ska vi äta mat. Glad alla hjärtans dag! ♥
 
 


Kommentarer
Mom

Skal bli spennende å kjenne hvordan den smaker...:)
Icingen ser hvertfall god ut :)

Svar: Japp, önskar att det hade vart inni också så man kunde drunkna i chokladen! :)
Hannah

2013-02-14 @ 15:14:37
Amanda

Mums, chokladkaka :D Vi har köpt någon sån där lite dyrare choklad glass, och så fick jag en ett mjukisdjur, fast som nyckelring. Det är en hund. Mamma fick choklad :P

Och i morgon blir det fest hos Jessica :)

Hoppas du har en fortsatt bra dag :)

Puss o kram//Amanda

P.s Saknar dig!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

Svar: Hahah, hoppas du har superkul hos Jessica!
Saknar dig också ♥ ♥ ♥ ♥

PS. Vi ses på skype snart igen! :) ^^^<3
Hannah

2013-02-14 @ 18:58:39
URL: http://Willesminnne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0