Lördag

Hejsan,
 
Lördag och fredag är nog de bästa dagarna som finns. Fredagskvällen är alltid mysig och man får slappna av lite efter veckan när man slitit så hårt i skolan. Lördag får man ha en skön sovmorgon och äta godis. Idag tänkte jag städa lite här och där medan jag ska försöka uppdatera bloggen ikväll. Jag känner att jag behöver uppdatera min garberob med lite mer klädesplagg för jag har vuxit ifrån en del kläder nu som jag har haft sen jag var 9 år. Haha, inte konstigt att vissa plagg inte passar. Jag vill ha mer jeans och mer tröjor, särskilt linnen och långärmade sköna tröjor som helst inte ska vara tajta. På linnen vill jag ha mjuka, lena, jättesköna linnen, t.ex de som kommer ifrån Bik Bok. Jag handlar inte så mycket längre på KappAhl men Cubus tycker jag är jättebra faktiskt! Många tycker olika och det är väl bra. Tänk om alla bara skulle gå runt och tycka om bara en enda affär i hela världen. Då hade ju de andra affärerna fått stänga. Men som tur är tycker alla olika. Alla är olika. Ingen är lika. Nu ska jag börja städa lite som jag sa förut och ni får ha en härlig lördag! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sanna_99

Fina bilder har du tagit dem själv??

Svar: Bara den bilden med Geisha på. Dom andra kommer från http://google.se
Hannah

2013-02-09 @ 12:23:13
URL: http://moviestarplanet.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0