Martine och jag dansar

 

 

Hejsan bloggen! Idag var Martine här och vi kollade på The grudge (h&m-version) och sedan så dansade vi och lite grejer. Det var roligt. Men jag och Martine ska börja med en TV-serie, alltså säsong 1 men vi vet inte vad den ska handla om än men jag kommer publicera delarna här på min blogg när dom kommer ut. Först spelar vi in alla avsnitten och sedan publicerar jag ett varje fredag. Avsnitten får max vara i 10 minuter för det går inte att publicera längre videos. Men hoppas ni kommer tycka om dem! Är ni taggade? Jag ska snart släppa en trailer på the grudge 1 som jag och Martine gjorde. Filmen kommer ni inte få se än men snart. Vi har gjort en the grudge 2 också. Men som jag sa, serien kommer inte släppas direkt utan det kommer nog ta en del tid att göra alla avsnitt, som ni ser så är inte jag med Martine varje dag (eller jo, på skolan) så att vi får fixa till det. Säsong 1 släpps troligtvis i mars eller april. Ha det så bra och ät mycket lördagsgodis! Puss, alla läsare. ♥

 

 



Kommentarer
Durii äger

Är ni bästisar? Bara undra

Svar: Japp:)
Hannah

2013-02-20 @ 16:51:45
URL: http://durigirl.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0