Omröstning/vinnaren

Vinnaren av kändistävlingen är: Jossan
 
Hon fick 2/3 rätt!
Kändisarna hon fick rätt på var = Lucy Hale och Christina Auguliera!
 
Men Amanda fick rätt på den sista som var Josh Hutcherson, tyvärr svarade Jossan Liam Hemsworth på den sista men grattis ändå!
 
Nu ska jag se klart på ett avsnitt av Ghost whisperer. Har nyss suttit och ätit lite pizza men nu är mamma, Ina och Joakim hemma så då blir det väl bråk igen snart. Här kommer omröstningen förresten! Ni ska rösta på en vilken outfit som passar bäst och så ska ni beskriva vilken kategori outfiten hör till! Vi börjar nu!
 
a) Vardagslook   b) Avslappnad look   c) Sommarlook
 
 
a) Höstlook   b) avslappnad look    c) Cowboy look
 
 
a) Emolook   b) Snygg look    b) Festlook
 
 
a) Sommarlook   b) Gullig look   c) Vårlook
 
 
 
Nu får ni väl ett lycka till på att rösta och gissa på vad outfiten är till för nu då!
 
Reglerna är:
 
* Härma inte!
 
* Ta inte bilderna, de tillhör mig!
 
* Skriv inget dumt om looken!
 

Lycka till alla läsare!
 
OBS! Lookarna har jag satt ihop själv och jag har gjort varenda liten detalj i bilderna så de tillhör mig! Anledningen till att jag skriver det så nogrant är att det verkar vara folk som inte verkar fatta vad privata bilder/inlägg och sånt är. Men nu får ni kommentera och gissa rätt!
Rösta också på vilken av lookerna som just du skulle vilja ha eller passar bäst till dig! ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0