Rolig kväll!

Resten av dagen idag har jag spenderat liggandes i sängen och kollat lite serier på Netflix. Fast det var ju såklart efter Aud hade åkt. Jag brukar inte kolla på TV när vi har besök, precis. Jag är fullt upptagen med att planera mitt sportlov. Någon som vill komma över på en sleepover kanske? Annars får jag väl dela sängen med Missy, som vanligt. Tur att jag alltid får den största halvan... Fast ibland brukar hon lägga sig tätt, tätt intill mig (bredvid mig) när jag sover. Eller så placerar hon sin rumpa på mitt huvud eller ansikte. Snart ska jag lägga mig ner med min nya Julia-tidning och smygläsa lite i den. Hoppas ni har haft en bra dag! Det har jag! Puss!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0