Övernattning på skolan

Det låter supertråkigt..
 
Men, det var superroligt...
 
Vi somnade typ halv tre, och gick upp halv sju. Jag var ganska pigg på morgonen men sedan vart jag lite tröttare på dagen, men nu är jag pigg igen! Mingelgruppen ( som jag var med i ) kom dit en timme före och fixade med musik, chips, popcorn, bål och sånt där. Vi var nere i töcksfors och köpte godiset på rasten. Gött att vi slapp skolan. Haha nej då, vi slapp ju såklart bara rasten.. :/
 
Sedan kollade vi på film, pratade, dansade och lekte olika lekar. Men när vi skulle sova så sa Carina (min lärare) till oss typ 5 gånger för vi låg och pratade och fnittrade. Så sen när Carina hade somnat blev det helt väsen och alla vart helt galna. Men då kom min andra lärare ut och då råkade hon se att jag skulle stänga av min telefon och då tog hon den. Fast det var någon som gav tillbaks den till mig, minns inte vem det var.
 
Det slutade med att läraren fick sova inne i rummet med oss och då vart det tyst. En av mina kompisar åkte till och med hem för att vi inte fick sova av killarna. Men dagen efter var rolig också. Vi fick sluta tidigare för fröken trodde inte vi orkade gå på skolan så länge. Har tyvärr inga bilder, vi fick ha med kamera, men vi fick inte lägga ut dom på internet, tyvärr. Då är det lika bra att inte ha med sig kameran!
 
Har ni varit med skolan på övernattning någon gång? Kommentera! Puss! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0