En ny saga som heter: En bra familj.

Hej nu börjar min saga:

Det var en gång 3 flickor.
En flicka hette Sara. Den andra hette Vanessa. Och den tredeje hette Alexandra.
De 3 flickorna lovade en dag att de skulle vara bästisar för evigt.
En dag så skulle flickorna på skolan, de vaknade tidigt.

Då sa Vanessa hemma hos henne: Jag tror jag drömmer.... Vi har aldrig gått upp så här tidigt.
Mamma Katarina sa: Nej!! Men pappa skulle upp jättetidigt idag så därför går vi upp tidigt.
Vanessa: Okej då. Mamma? Jag är hungrig just nu!! Katarina: Ja jag vet.... Jag ska fiksa mat!!
Katarina gick ut i köket medan Vanessa sätte sig och skrev ett litet brev till Sara.
 
Så här stog det: Hej sara. Säg till Alexandra att hon kommer till Stayagain imorgon. hejdå.
Sara!!! Ja mamma!! Vad är det??? Kom ner så ska jag berätta!! Okej...
När Vanessa kom ner hade hon på sig: En röd tröja och vita tights. Med en jeanssjol :-).

Okej. Nu börjar jag: Såhär att jag och pappa kommer försent till jobbet om vi inte skyndar oss!!
Så vi har inte tid att köra dej nu. Går det bra om du cyklar?? Ja det går bra!!
Okej hejdå gumman.

När Vanessa nästan var framme mötte hon Sara.

Fortsättning fölger!! Är sagan bra?? Jag kan göra om den om det behövs hehe :-) Hejdå Hannah Rebecca.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0