Fortsättning på: Den roligaste resan i hela värden.

Hej!!! Nu kommer några bilder från resan:


Båten var jättestor. Stena saga, hette den.


Jag på båten. (Ute.) Och tittar ut över havet.


När jag tog kort med Omer Bhatti skrek denna gubben: Varför tar du
kort på han och inte mig?? Så då tog jag kort på han.



Jag och min kusin Knut Tore.


Jag, Plapan och Bullen som jag vann på en spelautomat. Vi
vilar i lugaren.


Jag i en bar där man kan sjunga karaoke.
Mamma köpte en drink för barn åt mig.
Den var inte så JÄTTEgod.


Jag tar kort på hela gänget.


När vi skulle hem så var jag jättetrött och vilade på
tigern. Tigern finns i Oslo.

Så det var allt. Jag ska skicka in några videor sedan.

Hejdå/Hannah Rebecca.


Kommentarer
Kusin Linda

AHHHHH Nu blir jag avundsjuk hannah!!!!! =)

2010-05-25 @ 14:38:27
Pappa och Ina

Hallå!



Ser ut som resan var riktigt kul så nasta gång ska vi också hänga med! :)

2010-05-25 @ 22:12:11
URL: http://www.eurosko.com
Fastra

Ser ut som om ni hade jättekul!

2010-05-26 @ 13:46:52
Hannah

Ja vi hade det!!

2010-05-27 @ 17:16:55
URL: http://panfuhannah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0