Kändisblogg och hundblogg startar.

Hej!!

Jag ska skapa en ny blogg fast här,så glömm alla gamla innlägg och läs dom nya.
Jag ska skriva om mig själv,kändisar och hundar.
Och så ska jag ha med sagor.
Jag kommer skriva fakta och jag kommer självklart ha med bilder.
Här kommer en bild på när jag och pappa skulle ha myskväll.

Fin va, Och mumsigt godis.
Geisha, Kanelbullar och dumle.
Det var min Fanta och pappas dricka som jag inte vet vad den heter.
Vi såg på filmen twiligth.
Nu ska jag visa er lite hundbilder.

Bichon frise så gullig!
Här kommer en bra låt:

Katy Perrys nya låt:     http://www.youtube.com/watch?v=VuJDZJ9muso. Teenage dream.

Hejdå med er.
/Nöj er med den nya bloggen. Hannah Rebecca.



Kommentarer
Fastra

Det ska bli spännande! :-)

2010-09-28 @ 11:45:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0