Sagor.

Hej allihopa!!
Jag har så många sagor i huvudet,Så jag
tänkte ni kunde få välja.
Nu kommer dom.

1. Hemliga kompisar:

Handlar om 3 hemliga kompisar.
En dag läser de på internet att jorden ska gå under.
De måste rädda världen.
kommer dem att rädda deras hemliga gömställe och jorden.
Det får ni höra i: Hemliga kompisar.

2. Hannah och Alicia och darkards återkomst.

Handlar om mig och Alicia.
Vi bor med våra familjer.
Plötsligt upptäcker vi att vi är feer och vi ska
stoppa darkard.
Kommer vi att vinna över darkard.


3. Prinssesan Rosalie blir kidnappad.

Prinsessan Rosalie ska på födelsedagskalas till sin bästis Fanny.
Men när kalaset är slut blir kungen och drottningen oroliga.
Rosalie kommer inte tillbaka.
Är hon kidnappad.
Vem kan ha kidnappat henne?

4. Agenterna Ina och Edwin.

Ina och Edwin är agenter.
Dem spionerar på sina syskon: Hannah och Alicia.
En dag när de kommer till sitt hemliga gömställe har någon tagit
deras hemlis.
Vem kan det vara??

5. Familjen konstig.

Familjen konstig är konstig.
Konstiga mamman och pappan har 3 barn som heter
Lisa, Jim och Anna.
Konstiga Lisa, Jim och Anna hittar på dumheter.
Kommer de att bli en vanlig familj någon gång?


Det var alla förslagen.
Skriv i kommentarerna vem som verkar va bäst så har jag
den sagan i bloggen.

//Hannah.


Kommentarer
alicia

Tjena Hannah!

jag tycker den konstiga familjen.

då blir det många dumheter

2010-10-01 @ 13:15:46
URL: http://aliciamusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0