Studsmatta!

Hej allihopa!

Igår tog vi ut min studsmatta!
Vi var ute hela dagen och det
var härligt väder.
Jag och Ina smög ut oh hoppade när inte Joakim
såg så vi fick vara lite ifred iallafall:-D
Jaja och så lekte jag och Ina bakom vårat sjul
eller jag vet inte hur det stavad :-(
Jaja, och när vi skulle gå till Joakim
kröp det myror överallt på oss:-O
Det var inte så kul då:-(
Och så kom mormor och morfar och Anne(min moster) på besök.
Ja nu ska jag gå in på panfu och spela
de nya äventyren!
Hejdå// Hannah



Kommentarer
Iosefine

Så kul med studsmatta =), jag vill också ha en. Det är så kul att hoppa på en, men tyvärr kan vi inte ha en studsmatta för vi måste fixa en massa annat med vårat hus. Aja, jag kan åka hem till min kompis för hon har en studsmatta =)



Kram kram//Iosefine

2011-04-10 @ 10:36:31
URL: http://willesminne.blogg.se/
Mamma

Myror ja!! Eller maur som jeg sier. De er veldig farlige!!! Nesten like farlige som den farligste orm!! Det hörtes hvertfall sånn ut i går!! ;-)

2011-04-10 @ 10:36:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0