Chattboxen?? X((

Hajj, allihopa. X))

Jo jag har en fråga till Iosefine här:
Du hjälpte mig så jag fick en chattbok men nu har den helt
försvunnit! :O Jag vet inte vad som har hänt elr hur jag ska få
tillbaka chattboxen. :(
Nu måste jag iallafall gå. Är jättetrött har inte sovit nåt på hela
natten ... Jag var på övernattnings - party hos Ebba. Min kompis.
Vi var uppe hela natten. Imorgon börjar skolan!! Skit också. :( :( :(

När mamma kommer hem ska vi se om vi hittar en ny stiftpenna till
mig. Och ett sudd. (Jag har en hel burk full med sudd. :P) Jag vill ha en rosa penna.
Det skulle varit coolt. (; Elr lila elr blått. Blå blir väl fint va? (:
Sitter och chattar med madeleine-cool på msp nu. (: Klicka här för att komma till hennes
blogg: http://mspmosen.blogg.se/ 

Jag gillar hennes design, den är så fin. (;
Synd att jag inte har Photoshop CS5. D:
Men jaja, pappa sa att vi kanske kunde hitta nåt billigare för Photoshop CS5 är ett
superdyrt program. Det kostar ungefär nåt på 2000 kronor!! :O
Nu ska jag iallafall logga in på msp. :D

HÄR KOMMER DAGENS OUTFIT




Kommentarer
Iosefine

Självklar vill jag hjälpa dig, men jag är jättetrött. Har varit på grön lund men jag förklarar hur man lägger i chattboxen på min blogg i morgon, Har hemstudiedag men har redan gjort klart alla uppgifter så är ledig.



Kram kram//Iosefine

2011-08-21 @ 21:00:15
URL: http://willesminne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0