Två bästisar som bloggar :-)

Durdona och Alicia är mina bästisar.
De ska jag interljuva någon gång och de har två bloggar.
www.panfudurdona.blogg.se
www.aliciamusa.blogg.se
De bloggar om sig själva och lite om panfu!
Sen kommer min kompis Durdona till mig och
då kan jag interljuva henne.....

Pappa och Ina är och handlar och jag är ensam hemma med Joakim.
Joakim är inne på min panfu och spelar.
Han gillar att spela panfu, men han har ingen egen panda!
Ina brukar spela på pappas panfusida.

Jag heter MichaelJacksongirl.
Pappa heter Panfupappan.
Jag är inte guldpanda på panfu
men var det i 12 månader en gång.
Då kunde jag köpa kläder,Möblera om i min koja,
adoptera husdjur, och gå i skolan i panfu.

Nu ska jag visa en bild:



Det är MICHAEL JACKSON på danskebåten.
Jag var där och tittade, han dansade bra.
Nu måste jag påmmina er om min tävling.
Skicka en kort faktatext om zombis senast fredagen den 4 februari 2011.

Hejdå!!

//Plapan

//Hannah


Kommentarer
Hannah

TACK ATT DU SKREV OM MIG FRÅN DURDONA

2011-02-03 @ 10:44:59
URL: http://panfuhannah.blogg.se/
Hannah

Va??? Du heter inte Hannah då skriver du inte att du heter hannah och din bloggadress ær inte panfuhannah.blogg.se det ær panfudurdona.blogg.se

2011-02-03 @ 11:03:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0