Lite om mig (härmat från Pandlina1s blogg)

Min favoritfärg: Blå :)
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Vet inte??
Fått ditt hjärta krossat: Nej, det har jag inte (tur det ;)
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej.
Fått reda på om någon pratat om dej: Nej.
Kysst en kompis: nej, såklart inte :D
BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Nej, det tror jag inte, men
om jag blir artist ska jag ha ett artistnamn (Destiny ;)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag fyllde år :D
Vilken tid vaknade du idag: Jag har glömt det men mamma
ringde och väckte mig.

Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag sov. ;)
Något som du längtar till: Jag vet inte <3
Senaste gången du träffade din pappa: Idag klockan 6 på morgonen?
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ingenting, att jag kunde andas
under vattnet :)

Har du någonsin pratar med en person som heter Jens: Japp
Vad gör dej mest irriterad just nu: Att dricka min medicin,
den är äcklig :P
Långt eller kort: Långt??
Vad gillar du gällande dig själv: Vet inte?

DIN FÖRSTA:
Operation: Har inte haft någon än :D Tror jag??
Tatuering: Det har jag inte haft och jag vill inte ha det heller.
Bästa vän: Min kusin, min bästis via datorn Iosefine :)
Sport: Min första sport?? Ehh? Pingis?
Husdjur: Katt :)
Vacction du minns: Mot svininfluensa?
Förrälskelse: Jag hade en i 1:an och 2:an fast nu
är vi bara kompisar :D
 VAD ÄR BÄST MED KILLAR:

Läppar eller ögon: Ögon såklart :)
Kramar eller pussar: Kramar :D
Kortare eller längre: Längre ;)
Romantisk eller inte: Romantiskt tror jag <3

Jag har härmat PandLina1:
http://pandanlina.blogg.se/index.html

Hejdå!!

// H a n n a h<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0