Bonez-är-tillbaka del 2

Förra gången hände det här:

Sent på kvällen när Panfupappan skulle gå och lägga sig hörde han att
någon knackade på dörren!
Han gick för att öppna dörren!

Där stod en panda med ryggen mot Panfupappan!
Han vände sig om långsamt!
-HJÄLP! skrek Panfupappan

Där stod Bonez!
Panfupappan sprang in i sin koja och ner under soffan.
Bonez kom in och sa- Kom fram nu jag vet var du är!! sa han med sin hesa röst!
Panfupappan var rädd, han hörde hur Bonez trampade runt inne i trädkojan.....
tänk om han hittar mej tänkte Panfupappan!

Han hade varken en telefon eller mobiltelefon under soffan så han kunde
inte ringa någon efter hjälp, nu hörde han hur stegen kom närmare och närmare
mot hans håll.... tillslut smällde dörren upp och där stod Samantha19, Aliciamusa, Sala,
Pomis, Adnan, Pandis och Ella och Max!
..... Nu är jag räddad!! tänkte Panfupappan och smög sej till vännerna!
- VA GÖR DU HÄR BONEZ VI SKA RÄDDA VÅRAN VÄN!
-FÖRSÖK BARA DU!! sa Aliciamusa och då kom Bonez närmare och var väldigt arg.

Nu sa Bonez- JAG KOMMER TILL ERA SMÅ SVAGA PANDOR OCH DÅ SKA JAG TA ÖVER PANFU!!
Han försvann utom synhåll och Panfupappan slängde sej ner på soffan
och pustade ut!!
Det var läskigt!!, har han kommit till panfu nu eller?
- Jag vet inte, men om han var här verkar det ju så! sa Aliciamusa!

Och så gick de för att tala om det för Kamaria!


Men just när de skulle säga något sköt någon Kamaria med iskraft!

Och vi hörde ett fruktansvärt skrik!'

- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! HAN ÄR TILLBAKA!

Fortsättning fölger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0