Hannah´s önskelista 2012

- Affish med Justin Bieber på
 
- Iphone 4 + Justin Bieber-mobilskal som kommer ut om 10 dagar!
 
 
Hungerspelen ( bok + film )
 
( Och filmen som kommer ut i Augusti, fast orkar inte lägga ut bild på filmen )
 
- Mobilsmycke m. Justin Bieber på
 
- Justin Biebers parfym Someday ( finns på Kicks alla mina vänner, köp den till mig! )
 
 
- Justin Bieber T-shirt ( jag vill gärna ha många men tyvärr inte bara JB-Tshirts )
 
 
- Ögonskuggepalett + lite sminkborstar :)
 + :)
 
- Väckarklocka m. Justin Bieber på ( finns på Cdon.com )
- Stol m. Justin Bieber på ( och någonting som kan ta bort allt kladd på mitt skrivbord -.-' )
Finns ingen bild på någon Bieber-stol !
 
- Singing Tootbrush Justin Bieber ( SomeBody To Love & Love Me-låtarna )
Finns där när ni klickar på länken här: http://justinbieber.shop.bravadousa.com/Product.aspx?cp=21965_50284&pc=BGAMJU169
 
 
 
- Godis ( Bilder på vilket godis jag vill ha nedanför )
   
 
- Justin Bieber parfym GIRLFRIEND :)
 
- Spiderman 1 2 3 & The Amazing Spider Man :) ^^ ( Ja jag är ett Spiderman-fan )
& Spider-Man 3 :) :) :)
 
OCH THE AMAZING SPIDER-MAN :D
 
DET VAR ALLT JAG ÖNSKADE MIG, OCH JAG VILL GÄRNA HA ALLT DETTA, HAHA, MEN NU SKA JAG GÖRA NÅGOT ANNAT SÅ HOPPAS VI SES SENARE! LÅNGT INLÄGG.


Kommentarer
Aamanda

Då vet jag vad du önskar dig, ska se om jag kan köpa nåt åt min bästis :-)
Puss o kram//Amanda :-)

Saknar dig <3 <3 <3

Svar: Åhh, Amanda! Du måste verkligen inte köpa, du har ju redan köpt till mig, men du får köpa om du vill! Jag ska också köpa till dig, men du får bara två affishcer hittade inga mer, men.. du får två andra saker också + ett brev! :) Saknar dig också! <3
Hannah

2012-08-07 @ 17:31:36
URL: http://willesminne.blogg.se
Angelica

hey!
kolla in min nystartade novellblogg kapitel 3 är ute!
klicka --> http://justinbieber.blogg.se jag lovar du kommer inte ångra dig ;)

Svar: Har redan läst alla, och älskar novellen verkligen<3
Hoppas Part 2 av kap 3 kommer ut snart! :)
Hannah

2012-08-08 @ 00:41:03
URL: http://justinbieber.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0