Headers

Paket 1 = " Lättaste för mig att göra "
 
Paket 2 = " Näst svåraste för mig att göra ( betyder att den blir lite finare än Paket 1 ) "
 
Paket 3 = " Svåraste för mig att göra ( betyder då att denna headern är bäst ) "
 
Det kostar inget speciellt helst får ni bara stå ut med att min bloggadress står med liten text antingen nere i hörnet eller uppe i hörnet för att visa att den är gjord av mig.
 
Varför vill du visa att du har gjort headern?
SV: Jag vill bara det så att andra inte ska ljuga om att dom har gjort headern själva. Det tycker väl inte ni man ska göra när man beställer headers? Ljuga om att just du har gjort headern när det är någon annan som har det.
 
Jag vill bara ha en länkning i ett inlägg så att andra bara vet att jag har gjort headern. Jag vill ju inte sitta och göra en header i en halv timme och sedan visar det sig att personen har suddat bort min adress från headern och det får man inte  göra det måste ni förstå! Och sedan gör jag bara headers till "blogg.se & bloggplatsen.se"
Men jag sätter inte in headern åt er, utan det måste ni göra själva annars kan ni ju fråga mig hur man gör, för när jag sätter in headers blir det lite fel som ni ser på min Design, så jag kan bara förklara hur man gör.
 
Om ni följer reglerna så kan ni beställa en header på [email protected]
Ha det bra!
 
// Hannah


Kommentarer
Alicia

Hej! Jag skulle vilja "beställa" paket 2 :)
Och jag har glömt hur man sätter in headrar så jag skulle behöve lite hjälp :S

Svar: Visst kan du få hjälp, det är lätt som en plätt att sätta in headers på bloggplatsen, jag ska hjälpa dig! Och jag ringer dig och när jag ska sova över hos dig kan jag visa! :) Visst, skickar din header till dig genom mail när den är klar! :)
Hannah

2012-07-24 @ 15:01:19
URL: http://aliciamusa.bloggplatsen.se
Ina

Jag vill beställa Paket 3, med färgerna gul, orange och röd! Svart text..

Svar: Oki, jag ska skriva upp dig på min lista! :)
Hannah

2012-07-24 @ 22:20:58
Hannah

JUSTIN BIEBER IS MY BOYFRIEND ♥

Svar: Ja, det är han, ( han är alltså min.. )
Hannah

2012-07-24 @ 22:21:32
URL: http://panfuhannah.blogg.se
Martine

paket 3.
Det ska va med en fotboll.häst,godis,normal bild av veronica maggio.

Svar: Oki doki, vilka färger? :)
Hannah

2012-07-29 @ 19:18:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0