- Dagens Bästisar ( Amanda och Hannah )

Hejsan,
 
Här är några roliga bilder på mig och Amanda. Vi hade en träff på MSP och hennes fans + jag var där och lekte frågesport. Men dom kunde bara spela i en halv timme så när dom gått så tog jag och Amanda kort på varandra. Det var roligt. Men tråkigt att dom fick gå. :/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var det. :)
Men nu ska jag bara säga två saker till sedan ska jag hänga mer med Manda!
1 = Här kan ni få Amanda's autograf, kopiera och spara den, på datorn så att du kan skriva ut den så har du hennes autograf. Den kommer upp på bloggen här : http://willesminne.blogg.se/
 
2 = Fråga mer frågor på frågestunden! Bläddra några inlägg mer och fråga minst tre frågor i kommentaren. Den avslutas om 2 veckor. Fråga på! :')
 
" Ny namnskylt är på gång. "
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0