Information till MovieStars

Hejsan!

Jag vet att ni har haft önskemål om att få träffa mig. Men det vill ni bara för att jag är i hög level, men jag tycker inte att jag är i hög level. Ni vill det bara för att jag är JUDGE. Det finns bara några enstaka som vill träffa mig på grund av min blogg. Men jag vill inte skryta, men jag tänkte ta mig en liten tur in på MovieStarPlanet, den 30:de juni 2012. Alla som verkligen vill träffa mig och prata litegrann kan ju komma då. Jag har inte bestämt mig för vart jag ska vara än, men jag kommer logga in med min extra-gubbe, "@Destiny".

Jag vill inte säga till någon vad min riktiga gubbe på MSP heter. För att jag fick alldels för många mail + vänförfrågningar som gjorde att det hackade upp sig hela tiden. Det var orsaken till att jag tog en ganska lång paus från MSP nu i juni. Men jag är tillbaka nu.

Jag vet att några läser min bästis blogg också och tycker om den mycket också. Men börja inte kommentera och skriv, "herregud du tror att du är känd", för att jag har inte sagt det.
Och jag är inte känd, jag bloggar för att det är det jag är intesserad av om ni förstår mig.

Men om ni ändå tror att jag tycker det så är det okej för mig, men det är inte så kul att få sådana kommentarer om det som jag skrev.

Jag har gjort ett forum till alla MovieStars som heter, "Alla MovieStars, klicka här, ni kommer inte att ångra er!" och då är det vissa som skriver, "men det är ju du som är Destiny" med massa sura smileysar och sånt. Och dom tror att jag skriver det för att jag tror att jag är känd. Men så är det inte. För jag ville bara ge lite information till dom som ville komma så att dom vet alltså.

Så nu vet ni det. Ännu ett trist inlägg till de som inte bryr sig om MSP. Ska försöka blogga mindre om det. Även om jag gör det ibland så kan ni läsa IRL-inläggen istället då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0