Justin Bieber i Oslo

Hejsan,

Om onsdagen var Justin Bieber i Oslo och hade konsert.
Själv visste jag själv, vad pappa hade sagt till mig på kvällen, när jag skulle lägga mig.
"Det går inte, det passar inte".
Efter det, nästa dag på skolan så hade vi återläsning...
Så fort vi skulle börja kom pappa.
Jag märkte inget så mina klasskompisar sa till mig.
Han sa så här:

"Ska vi ta en tur till Oslo, eller?"
Och jag fick inte fram ett ord, jag bara stod och gapade.
Alicia ba, "Hannah ska på Justin Bieber konsert!"

Sedan åkte vi dit och skulle gå upp på operahusets tak. Men nej, det gjorde vi inte.
Vi hade hör massa skrik från alla fans och gick såklart dit för att få se Justin men,
vi såg bara ryggen på honom i ett av fönstren. ♥

Sedan skulle vi gå till operahuset. Men då fick vi inte komma in för att det var redan så många där, och om det kom in fler kunde operahusets tak rasa.

Men vi fick stå och se scenen snett, och när jag såg honom.... dog jag.... nästan. ;)



Bild när han stod på scenen ♥


Kommentarer
Amanda

Roligt att du fick se Justin! :)

Saknar dig! <3 <3

Ska äta frukost snart ;) Haha



Puss o kramis//Amanda

2012-06-03 @ 09:44:45
URL: http://willesminne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0