KäNdIsTäVliNg^^

"Jag vet att det var längesedan jag hade den här tävlingen, men nu ska jag börja med den igen och ha den varje vecka tror jag. Ibland hinner jag ju inte så det blir väl kanske inte varje vecka men bara så ni vet."

Om ni har glömt hur det går till läs nedanstående:

Jag lägger ut bilder på tre kändisar, och ni ska gissa vilka det är. Om ni vill vinna ska ni kommentera och i kommentarerna ska det ju stå så här, exempel, "1. Justin Bieber, 2. Rihanna, osv. Men då vet ni iaf hur ni ska göra och vad det går ut på. Vinnaren får ett överraskningspris varje vecka. Ibland kanske jag inte hittar på något då får ni antingen en bild som ni kan ha på er blogg, som är gjord av mig alltså. Annars kan ni få skrivbordsbakgrund. Tack för att ni lästa igenom detta noga så att ni förstår!

Nu börjar jag att lägga ut tre bilder!

Bild 1



Bild 2



Bild 3



Alla kändisar, tycker jag är bäst!
Men jag har såklart andra idoler också, som JUSTIN BIEBER, honom älskar jag mest av alla artister.


Kommentarer
Amanda

Jag är med i tävlingen och jag gissar på att kändisarna heter: 1: kommer inte ihåg vad han heter :( 2: Krisen Stewart (eller hur man stavar henne efternamn :P 3: Nina Dobrev (Eller vad nu hennes efternamn var :P )



Kramis//Amanda

2012-05-19 @ 13:04:11
URL: http://willesminne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0