Lördagsgodis med grannen

Hej. Idag var jag och min granne i Töcksfors och köpte godis. Först åt vi på McDonald´s och sen gick vi på det nya köpcentret. Och vi sprang runt i affären och letade efter godiset. Efter liten stund fann vi det och mitt upp i allt ringer min mamma just när vi ska börja plocka godiset.
"Hallå?" säger jag.
"Hej. Om du har pengar över så köpt lite till mig med"
"Öhh, nej."
"Men, snälla?!"
"Vad ska du ha då?"
"Hmm...ehh.. ta en sån där.. ehh.. en sån där riesen."
"Jaja, vi får se"
 
3 minuter senare :
 

*Riiiiiiing, riiiiiiiiing*
"Hallå?"
"Du jag vill inte ha en riesen. Köp sånna där chokladgrejer du vet sånna som... blablabla...."
"Ja, jag vet! Hejdå"
 
Och det var tur för henne att det bara kostade 18 kronor för så mycket som hon fick.
Aja, godis är gott ! Men jag har AS TRÅÅÅÅÅÅÅKIGGTTTT NU !!!!
 
Bild: google.se
 


Kommentarer
Mamma

Mmmmmm de sjokoladebitene var sååå gode!! Tusen takk, min skatt! :)

Svar: Undrar varför du skriver min skatt. Och vet du? Jag smygåt två av dina chokladbitar när jag och David var på väg hem.. :'D Haha
Hannah

2012-10-27 @ 20:38:04
MAMMA

WHAT?? Da skylder du meg to sånne, altså...da får du gå og handle på lördag igjen! ;)

Svar: Jag ska det. Kanske med David igen.
Hannah

2012-10-30 @ 00:39:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0