13 days left ~ ♥

Nu är det bara 13 dagar kvar tills jag och pappa beger oss till Stockholm för ännu en Justin Bieber-konsert. Ni kommer få följa med på konserten via videos som kommer ut typ några dagar efter. Jag ska ju träffa Amanda där också så det kommer väl bli några BFF-minnen där också.
 
OBS, AMANDA LÄS DETTA!
 
Du hade helt rätt. Jag kommer till dig den 24:de april för konserten är den 23:de, hehe, jag är helt snurr i huvudet idag av allt som har hänt. Men egentligen har inte roligt hänt förutom att vi har haft bad, haha. ^^
 
Aja, jag längtar i alla fall, puss på er! <3
 


Kommentarer
Amanda

Haha, oki :-P Snurri snurri i huvudet, haha :-P Men då ses vi den 24 =) Längtar jättemycket!! :D

Svar: Haha, jag längtar också supermycket! Till både dig och Justin! ;)
Hannah

2013-04-12 @ 07:54:00
URL: http://willesminne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0