The Ghost S01E01

Nu har vi släppt avsnitt 1 av serien "The ghost"! Det är inte den serien som jag skulle göra med Martine utan det är en serie som jag har gjort tillsammans med mina syskon idag. Just nu släpper vi avsnitten från säsong 1 varje fredag av veckan. Det kommer troligtvis vara en säsong till om många tittar på/följer serien och tycker den är bra såklart. Första avsnittet kanske inte är så bra då men det blir ju bättre och bättre. Handlingen är om tre syskon som bor ensamna i ett eget hus. Föräldrarna är döda. En dag rymmer en mördare lös från fängelset och kommer till deras hus. Den dödar det ena syskonet (Zoey Hale) och hon blir ett spöke som vill hämnas. Hon glömmer såklart bort vem som dödade henne och tror därför att hennes syskon gjorde det. Så hon bestämmer sig för att börja hemsöka dem ända tills de dör. En serie som är en blandning av spänning, skräck, och drama.
Här kommer avsnitt ett av serien "The Ghost". Kommentera om hur ni tycker om avsnitt ett och om ni vill se mer!
 


 



Kommentarer
Mamma

Spennende....:)

2013-02-18 @ 00:30:30
Amanda

Jättebra :) Hoppade till när skottes hördes :P
Längtar till del 2 :)


Jag vet, ska vi göra film när du kommer hit i april?? Vi gör den på 1 dag :P Hahaha :P

Kram kram :) <3

Svar: Ja det kan vi väl göra! Det kommer blir superkul! Då kanske du kan skicka filmen till mig via mail eller skype för vi ska väl göra den på din dator?? :D Haha och det kommer bli jättekul! Ses väl på skype snart eller? :) <3
Hannah

2013-02-18 @ 12:52:33
URL: http://Willesminnne.blogg.se
Hilde

Et mesterverk i så ung alder. Hannah, du kommer til å bli millionær.

Svar: Ja, det blir bra! Jag vill ju bo i Los Angeles när jag blir stor och så ska jag få många kändisar som kompisar :-)
Hannah

2013-02-18 @ 16:43:54
Hilde (via mammas facebook)

Jeg (mamma) la ut filmen på facebook. Hilde skrev en kommentar der inne. Her er den:

"Serien verkar rasande skickligt uppbyggd. Spenningen och obehaget vexer,medan naglarna jag biter på blir kortare och kortare. Bra Hannah, jeg elsker krim."

Svar: Hihi, tack! :-D
Hannah

2013-02-18 @ 18:01:55
Farfar

När kommer nästa avsnitt, kan knappast bärga mig innan jag får veta fortsättningen

2013-02-20 @ 09:43:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0