Våren 2013

Hejsan!
 
Jag vaknade nyss med den vårkänslan som jag har längtat efter länge. Jag längtar tills våren, påsk, Justin Biebers konsert, tills träffen mellan mig och Amanda! Jag har så många saker att längta till på våren! Dessutom så älskar jag påsk. Inte bara för godiset utan för alla små kycklingar, påskärringar och allt möjligt roligt! Och alla färger och mönster! Alla är glada på våren, för då kikar ju solen fram litegrann. Här får ni några härliga bilder på solen och massa snö som jag tog på morgonen när jag vaknade. ^^
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Fine bilder og koselig innlegg!
I dag skal vi ut og gååååå!! :)

Svar: Ska vi?
Hannah

2013-02-24 @ 08:58:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0