Längesedan, ska skärpa mig

Okej, nu är jag i full gång igen!
Har inte bloggat på länge för att har inte haft någonting att skriva om. Men nu ska jag skärpa mig och skriva massa mer än vad jag har gjort! Tur att jag inte bloggar på ett år som en jag känner inte har gjort. Man vill ju inte förlora sina läsare heller! Nästa vecka på torsdag ska vi sova över på skolan och det kommer bli skitkul! Jag vet vem jag ska klä ut mig till ( vi ska typ ha en maskerad ) fast jag kommer inte säga det. It´s a secret.
 


Kommentarer
Amanda

Roligt att du ska sova över på skola + ha maskerad :D
Har du sett mitt mail jag skickade och mina sms?? Bara undrar ;)
Men är hemma från Falun i alla fall, om du nu inte har läst det på min blogg :P Haha, är i Stockholm hos några vänner, använder mammas padda (Ipad) och deras internet :P
Ska kolla runt lite mer nu, men ses nån gång =)

Kram kram <3 <3

Svar: Japp, det ska bli roligt! Och jag ska kolla på ditt mail för jag har inte sett det tyvärr, fast vem hejade du på i mello? Jag hejade på Yohio såklart, haha! :D <3 Saknar dig <3 <3 <3 :) :) :) ^^ ^^
Hannah

2013-03-09 @ 15:57:44
URL: http://Willesminne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0