Saft

Jag sitter här i vårsolen och dricker jordgubbssaft.
 
Jätteskönt att solen börjar kika fram och snart är det sommar! Hoppas det inte blir så regnig sommar som det var förra året. Då går det ju inte att bada så mycket...
 
Missy har rivit mig på ryggen och det svider som in i *******.
Men mamma har rensat det med någon konstig vätska. Vad tyckte ni om vinnaren Robin i Melodifestivalen igår då? Jag tyckte han var lite bra, men jag hejade för fullt på Yohio!
 
Vem röstade/hejade ni på? Puss! ♥
 
 
 
 
 


Kommentarer
Amanda

Härligt att du sitter ute, har nyss varit på min cello lektion, det gick bättre än förväntat eftersom jag inte har varit där på 4 veckor... :O

Synd att inte Yohio vann, jag älskar honom och vet du (Har kanske sagt det men aja) vi har satt upp Ian Somerhalder affischen jag fick av dig så nu har jag tänkt eller ja kanske köpa en Yohio affisch som då ska sitta bredvid Ian.

Svar på ditt svar från kommentaren jag skickade :P ;)
Jo jag såg Anton och ja han är snygg, vet du vet du????? :D :D Jag måste berätta det på skype vill ju inte allt hela världen ska få reda på det eftersom alla kan se den här kommentaren, haha :P

Men vi får ta och ses på skype nån dag så jag kan berätta det jag vill berätta :D

Puss <3

Svar: Du behöver inte köpa en Yohio-affisch! Om du har den senaste Julia-tidningen och Frida-tidningen så får man en affisch på Yohio! I Glitter också tror jag! Jag kanske loggar in på Skype idag så kan du berätta! Nu ska jag äta en smörgås med salami! Gillar du salami? Haha :P Hejdå!! Ses puss och kram! <3<3<3<3<3 :):):):):)
Hannah

2013-03-11 @ 16:46:53
URL: http://Willesminnne.blogg.se
Amanda

Jo jag vet att man får en Yohio affisch i Julia men jag vill ha en större :P Haha :P
Haha, salami, ibland gillar jag det, haha :P
Ses, puss o kram! <3 <3 <3 <3

2013-03-12 @ 16:36:38
URL: http://Willesminnne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0